Blackrock Mountain tetején, a Blackwing Descent első akadálya egy védelmi rendszer. Négy gólemet kell hatástalanítani, elég jó mókának látszik. Nézzük mire is számíthatunk!
A bétában, 10 fős raid-ben nagyjából 32 millió hp-juk van a gólemeknek összesen - méghozzá közös hp-juk van (mint pl a pajtában a két Val'Kyr-nek). Nem csak a hp közös, úgy néz ki az aggro-táblázatuk is az, és egyszerre 2-3 gólem is fog harcolni, nem egyenként ütjük őket.
Mindig más Tron (gólem) néz velünk szembe először, amikor megérkezünk. Az elsőt szépen lehet dps-elni, amikor az energy-bar lecsökken a feléig, akkor egy újabb gólem lép színre. Ekkor át kell térni az új gólemre, mert az első valami pajzsot dob magára, ami igen fájdalmas a támadóknak. Amikor nullára csökken az elsőnek az energiája, akkor leáll (persze a rendszer majd később újraindítja :D).
A gólemek Arcanotron, Magmatron, Electron, Toxitron. Lesz tehát arcane, tűz, méreg, elektromosság, minden ami egy sokszínű, epilepsziaveszélyt magában hordozó csatába kell. Arcanotron felbuffol ha a megfelelő helyre állsz, a pajzsa viszont visszaüt! Magmatron debuffol, a pajzsa meg egy szokásos absorb-pajzs, bár ha sikerül leütni róla akkor nagyot durran. Electron szintén debuffol, plusz a szokásos "chain lightning-mindenki fut!" taktika is előjön. A pajzsa ennek is durran ha valaki esetleg támadná. Toxitron pedig a mindenki által utált takonygócok (Ooze-k, mint putriprofnál) gyártója. Ezek ha elérik céljukat felrobbannak, és a talajon is mérgező trutymót hagynak. Ezen kívől ha már méreg akkor mért ne lenne mérges gáz a repertoárban? Tud még dps-t buffolni, ettől erősebbek leszünk, de ha túl messzire megyünk visszaüt a dolog.
Természetesen a nehézség ebben ott található, hogy több ellenfélre kell egyszerre odafigyelni, és a dps-eknek mindig a megfelelő ellenfelet kell támadni.
Egy kis videó a fightról: